اس ام اس های عاشقانه خرداد 91
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

سلام من ابراهیم طهماسبی 15 ساله از بلداجی هستم امید وارم ازمطالب وبلاگ استفاده کافی را ببرید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مطالب اخیر وبگاه

 

عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب
حالا هزار شب پشیمانم که چرا
یک شب عاشق نبوده ام

 

.
.
.
سلام خوبی؟ یه سوال داشتم، تو دل منو ندیدی؟
آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت!
.
.
.
گلهای بهشت سایبانت
یک دسته ستاره ارمغانت
یک باغ از گلهای نرگس
تقدیم وجود مهربانت
.
.
.
جایگاه همیشگی تو در قلب منه
البته اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه
.
.
.
بعضیا از خنده سیرن
بعضیا از غم میمیرن
بعضیا از بس عزیزن
هرگز از دلها نمیرن
.

.

.
ای عشق چه در شرح تو جز عشق بگویم
زیرا که تو در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی
.
.
.
در میان همگان گشتم و عاشق نشدم
تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم
.
.
.
وقتی که وفا قصه ی برف به تابستان است و محبت گل نایابیست
به چه کسی باید گفت : با تو خوشبخت ترین انسانم ؟
.
.
.
خوب است و قشنگ اینکه دلگیر شویم
در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم
که کنار من باشی به پای هم پیر شویم
.
.
.
یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود
روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود
دیدگانم را چه دانی که دگر سویی نیست
به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود
.
.
.
زندگی با تو چه زیباست نمیدانی تو
دل من غرق تمناست نمیدانی تو
شوق دیدار تو در باغ دلم میشکفد
دل من منتظر توست نمیدانی تو
.
.
.
دلت آبی تر از دریا عزیزم
به کامت گردش دنیا عزیزم
الهی دائما چون گل بخندی
بهارانت خوش و زیبا عزیزم
.
.
.
دوستت دارم
این تعارف نیست
زندگی من است . . .
.
.
.
چشم من چشمه ی زاینده ی اشک
گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب
در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود . . .
.
.
.
ترا در طبیعت بکر چون یاس
و در افکارم از احساس
در انزوای تنهایی بی حد
ترا در شبانه ی لبخند
تا صبح دور
و به اندازه ی یک جرعه خدا
دوستت می دارم
.
.
.
ای ثانیه ها مرا تب آلود کنید / سرتاسر خانه را پر از عود کنید
چشمان حسود کور ، عاشق شده ام / اسفند برای دل من دود کنید . . .
.
.
.
در نبودت شعر گل ماتم شود / قامت یاس و اقاقی خم شود
روح من هر دم تو را خواند ولی / در حضورت آتش جان کم شود . . .
.
.
.
روز روشن میره باز شب میرسه
غم میاد به هر دری سر میزنه
مگه میشه چشامو هم بزارم
وقتی غم قلبمو خنجر میزنه . . .
.
.
.
یک سبد دعای خوشبختی مال تو
دست من بود می گفتم همه دنیا مال تو
.
.
.
میدونی که بی تو می میرم
تو زندون دلت اسیرم
دیگه نگیر برام بهونه
دوست دارم عاشقونه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده ابراهیم طهماسبی در پنج شنبه 8 تير 1391 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستان وبلاگ و آدرس htb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ها